Якісним змінам на ринку посередницьких послуг бути!

26.03.2018   

Саме з таким виразом я читаю діалоги колег стосовно підняття цін на сайті Дом.ріа. 
Після подорожчення оголошень на сайті ОЛХ, домріа став чи не єдиним "маркетинговим" інстументом у Вінницьких рієлторів...а тут хоппа...і на Домріа оголошення коштує 50 грн. 
Сторонньому читачу б здалось: "ну, подумаєш, 50 грн... вони ж в доларах комісію беруть, та ще і такі гроші, що перевищують в рази середню зарплату пересічних громадян....шо тут такого - 50 грн...це ж копійки!". Але ж не тут то було! Маючи 8-10 оголошень можна спокійно реалізовувати по 2-4 обєкти на місяць і горя не знати, але ж колеги мої мають по 100, по 200, по 300 оголошень, Карл!! Тому ж самому посторонньому здалося б - як таке можливо? Як можна все памятати? Як можна все контролювати? Як встигати показувати? Як можна відповідати за результат? Як його взагалі добитись, якщо у тебе телефон тризвонить кожних пів години?! 
А метод цей в певних наших кругах називається "револьверні продажі". Рекламують все підряд, що продано і не продано, що відповідає дійсності і що не відповідає, відверті такі "заманухи", "для реклами" -як мені один був сказав. Це божевілля, але щось - да вистрілить. "Більше реклами =більше "клієнтів"=більше здєлок". Ось дивіз вінницьких (та і більшості українських і російських) рієлторів. 

Звичайна справа - всі "возмутились":
ЯК ЖЕ МИ БУДЕМ ЗАРОБЛЯТИ? Що ж це за драконівські ціни? В нас же не залишиться прибутку від такого десятикратного подорожчання! -----
В закритих групах у вайбері стали поступати пропозиції: "давайте створимо свій сайт!", "давайте розкрутимо так само як "ми розкрутили" ріа", "давайте кооперуватись", "давайте писати гнівні листи і ставити ультиматуми", "давайте покажем хто тут хто".... і бла бла бла у цьому ж дусі. 

З однієї сторони, - круто. це як-не-як "сполчило" трохи колег. (вибачайте, спішу, нема часу добирати слова). 
А з іншої сторони - ПОРА ЗМІНЮВАТИСЬ! Пора проаналізувати ефективність своєї реклами, своїх дій і своїх моделей роботи. 

Кінцевим споживачем як послуг сайту, самих обєктів, що на ньому рекламуються, так і послуг професійних продавців, що ці обєкти там рекламують - є прості люди, які хочуть вигідно продати, або швидко і "безболісно" знайти і купити собі нерухомість. 
Їх інтереси мають стояти вище наших бажань. 
І в інтересах власника - мати хороший інструмет для продажу. В інтересах покупця - мати зручний пошуковий інструмент. Послуга ж рієлтора заключається в професіональних продажах: оцінити обєкт, створити на нього попит, сконцентрувати цей попит та управляти ним до досягнення найвищого результату по продажу, а саме - найбільшої ціни.
Цього не зробить жоден сайт. Колеги, будьте спокійні. Ваш хліб ніхто не відбере. Ваш хліб - у іншому, досить займатись дурницями. 
Мусорна свалка на сайті не рухомості бісить кожного учасника ринку. Да, вона зараз захищає вашу потрібність покупцям (перебрати сміття і вибрати самі хороші обєкти для покупки - не так вже й просто). Але ж то не наша робота, то не висококваліфікаційна робота. То все брєд. 
Пора прибрати сміття з оголошень, публікувати достовірні і якісні дані, і не навязувати свою послугу покупцям. 

Зміни вже прийшли. 
Яскравим підтвердженням того, що всесвіт хоче покращити наш місцевий ринок нерухомості (адже випадковостей і збігів не буває ніколи), це те, що 82 директора (по крайній мірі в групі під назвою "Закритий чат директоров", де така кількість учасників) , було погоджено зустрітись сьогодні на 14.00 за круглим столом для обговорення ситуації.... А з іншої сторони, адміністація сайту Домріа, запланувала закриту зустріч представників усіх сторін з багатьох міст, аналогічно для обговорення подальших перспектив розвитку і взаємодії між власниками-рієлторами-сайтом. І ТАКОЖ НА 14.00!! в конференцзалі готелю Франція. 

Совпадєніє?!) Так! Це просто збіг) Адже рієлтори не афішували (я, походу, лиш одна пишу свої думки публічно) , і представники сайту так само - телефоном запросили учасників конфіденційно, ніде ніякої реклами не було. 

Хотіла б бути і там і там, але піду до "Франції".
Люблю всіх своїх колег, і всесвіт, що таким цікавим збігом в часі та просторі привносить якісні зміни на наш "плодородний" ринок нерухомості. 

13.20. біжу,бо запізнююсь)